星期二, 7月 21, 2020

氣炸鍋 (récolte)





















終於買咗氣炸鍋喇,其實呢個產物都出咗好多年,一直都冇買,係因為自己都唔係太鍾意食熱氣野,加上之前朋友買過一個,用咗兩年就壞,不過近期疫情嚴重,多咗留喺屋企整嘢食,所以今次決定買一個平平地嘅玩吓,因為唔想買一個貴嘅,到時用兩用又擺埋一邊,同埋馮係焗爐呢一類產品,都好難清潔一D刁轉位,用到咁上下就好容易壞,所以唔會買咁貴!之前見到CSL可以用積分加$1000換飛利浦果隻粉紅色氣炸,不過話要等兩三個禮拜,最後都係決定買隻再平D嘅試吓!

呢隻氣炸鍋有兩隻色,一隻係紅色,一隻係米白色,個人唔係太喜歡紅色,所以揀咗米白色,買返嚟就要試一試佢,整咗塊牛扒,根據說明書入面嘅食譜,整牛扒嘅時間,我用咗180度焗佢10分鐘,中間冇翻過佢,個色睇落好似未得,所以翻左佢再焗多幾分鐘,顏色都可以,不過就成塊牛扒差不多全熟,熟過頭,應該每邊7-8分鐘就夠喇!

















跟住又試咗整叉燒,呢個都好簡單,買一舊梅頭肉,買一罐現成嘅叉燒醬,叉燒醬落豬肉度醃佢四個鐘頭或以上,參考左人地個食譜,先用160度焗10分鐘,覺得唔係好上色,所以轉左用180度,反轉佢焗5分鐘,見到個色差唔多,然後調到200度,搽蜜糖,每邊焗5分鐘,搞掂!不過我舊梅頭肉一邊厚一邊薄, 厚果邊睇落有少少未熟透,所以再焗多一陣,薄果邊就啱啱好,下次要買厚度平均嘅梅頭肉先得,同埋覺得個醬太咸,唔知係咪我落得太多,同埋焗之前唔記得掃走D醃料先至焗,下次參考吓鼎爺個食譜點樣醃叉燒先得!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...