星期三, 7月 22, 2020

謙益雜貨店



















平時去荃灣街市附近,都會見到有間雜貨店,長時間都有人排隊,基本上任何時候行過,佢都有人排緊隊,埋去睇吓D人排乜嘢,原來係買雞蛋,聽講呢度嘅雞蛋好新鮮,我諗咁多人買,貨如輪轉,都好難唔新鮮,不過佢嘅選擇都有幾款,除咗國內嘅湖北同埋北京雞蛋,亦都有歐洲嘅雞蛋,同埋泰國雞蛋,我見好多人都係買湖北蛋,佢有一排或者半排雞蛋賣,一排應該係30隻,半排就15隻,佢會俾埋紙嘅蛋架,仲有得回收添,自己帶返蛋架返嚟可以平五毫子,其實我見佢拆箱嘅過程,裏面都好多紙蛋架,而且店外面仲排左好多蛋架,可能係有D人買半排,已經用咗一個蛋架,所以唔係好夠,其實佢每做一單生意都好快綁好雞蛋比人,不過佢得一個人做,所以先至要排隊,不過都排得好快,而係不斷有人嚟排隊,差唔多每兩、三分鐘就有一個人嚟排隊,我都係排咗一陣就買到,我就揀咗歐洲蛋,因為諗住過幾日整古早味蛋糕,所以買定雞蛋!





沒有留言:

深圳一日遊

相約好友一齊又返大陸,今次去落馬洲過境,第一次喺呢邊過關,過咗關之後,喺福田口岸站集合,然後一齊搭深圳地鐵去一個叫做紅山嘅站,由呢度搭過去要10個站,第一次搭深圳嘅地鐵,用香港Alipay都可以掃碼搭地鐵!呢度嘅地鐵係要用X光機掃描你嘅包包/行李先可以入閘! 去到紅山站,去一個叫...