星期三, 7月 22, 2020

南豐紗廠 - Koko coffee roaster


















之前睇雜誌介紹過呢間coffee shop,佢位於南豐紗廠,成日都聽到呢一個地點嘅名,但係從來未去過,今日就去睇睇,位置有少少僻,我由荃灣廣場行過去,唔係太近,我記得之前喺愉景新城有個位置可以行過去,不過今日喺荃灣廣場,所以喺呢邊行過去,去到見到呢度嘅建築,好似PMQ元創方!入去睇吓見到呢度係可以帶寵物狗入去,唔少人帶咗佢哋嘅狗狗去呢度,即刻諗起好友F 可以帶佢隻狗嚟,不過佢住喺上水,搭的士都要$200 ,來回就要$400 ,所以應該都唔會帶隻狗嚟!



























入到去先搵D嘢食,見到呢間 coffee shop,D座位都好開陽,裏面有一D座位之餘,店外面亦都有一D座位,帶住狗狗嘅朋友就可以坐出邊,出邊亦都係商場內嘅範圍,即係有冷氣唔係露天!

睇一睇個餐牌,呢度有all day breakfast ,又有我最鍾意食嘅班尼迪蛋,當然要叫返一個啦,另外叫咗杯凍咖啡,平時多數飲熱咖啡,但係行到過嚟成身汗,所以叫咗杯凍嘅飲,等嘢食嘅時候見到佢哋有個玻璃房,裏面有D機喺度磨咖啡豆,同埋有大量一袋袋好大包嘅咖啡豆,感覺好專業,咖啡都好好飲!食物都做得唔錯,係麵包比較硬D,純粹因為我唔係咁鍾意食硬包!呢度係自助形式,食完要自己執返餐具回收!

食完野去行咗一陣,呢度D店舖都比較文清,唔係一D大型連鎖店嘅舖頭,各有自己特色,不過店舖數量唔多,食嘢嘅地方就有幾間,亦都有D歷史資料關於呢間紗廠,不過今日冇乜時間慢慢睇,所以行咗一陣就走,下次有時間先再嚟睇!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...