星期五, 7月 17, 2020

Caseificio Bubalis Mozzarella di bufala 水牛奶芝士





















之前睇 Facebook 的 KK life in Italy ,介紹咗拿玻里 Napoli 一間水牛奶芝士廠嘅 mozzarella 生產過程,好吸引,佢話而家我地在超市買到果D,係大量生產嘅 mozzarella ,質素冇咁高,同埋佢地運到香港之後,又擺咗雪櫃好耐,由佢生產去到人客手上都可能要十幾日時間,其實最好係即刻做即刻食最好味,當然啦,佢要寄來香港就做唔到,不過佢最快兩日寄到過嚟香港,其實佢唔係第一次代訂呢個水牛奶芝士,不過上次我冇order,今次就訂咗兩個原味加兩個煙熏味,D芝士13號上飛機, 15號已經到香港,交咗去荔枝角一間食物公司果度攞,果間食物公司本身都有賣緊凍肉之類嘅嘢,我就17號先去攞,順便買咗一舊雪藏三文魚,攞到返屋企都好心急想食,先試左個原味,個芝士一路係有D水浸住,一袋有兩粒,每粒好似係50 gram,建議嘅食法,係將佢擺放到室溫,大概18度左右食就最啱,佢最簡單食法,就係配蕃茄同埋羅勒,不過我買唔到羅勒,只係配左蕃茄去食,芝士外面好似有一層皮咁樣,裡面都唔會好實,正如KK 所講佢唔會好重奶味,質感亦都有D咬口,好香奶味,果D香味係好令人回味,成日都諗起果陣味,好想再食,食咗一粒之後,夜晚忍唔住食埋另外果粒!好味!第二晚食咗一粒煙熏味,一樣咁好味,只係個外皮有陣煙熏味,到第三日食嘅時候,芝士嘅外皮開始有啲甩甩地,正如KK話齋,超市買果D浸得耐外皮係會甩,擺咗四日都已經開始甩,所以要快快趣趣食晒佢!期待下次再去order食過,睇怕食完都好難返轉頭食超市果D!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...