星期日, 1月 19, 2020

樂天大喜屋





















又有生日飯局喇,壽星女話想食放題,又要在旺角區,所以嚟咗呢間,8:30開始入座,而家佢哋係用QR code落order,唔使好似以前咁一張張紙,環保D又簡單D,都係一個幾好嘅方法,不過我見到食物嘅選擇就似乎少咗,不過都唔緊要啦,最緊要我哋食嘅想食嘅嘢佢有就得啦!我哋叫咗D刺身,串燒,仲有D熟食,原本好友想食火鍋,但係佢想食果間訂唔到枱,先至改咗食放題,其實我已經食咗兩日火鍋,我都唔想再食,所以食放題都好,起碼唔使咁熱氣!呢度食物嘅質素就一般啦,座位就真係好迫喇,不過二百幾蚊一位,都算係好抵食!我哋一路食一路傾計,其實都冇見面三個月,好友又轉左工,去返以前間公司做,不過聽落佢好似有D後悔,既然都轉左都係做埋落去睇下點啦!再唔係咪返番轉頭囉!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...