星期四, 1月 16, 2020

飯局作客 - 團年飯





















今晚相約好友去佢屋企食團年飯,簡單D打個邊爐,好友買咗龍蝦、蝴蝶蚌、蝦、牛頸脊、牛柳等等,我地第一次食蝴蝶蚌,價錢都唔平,我就覺得唔係特別好食,下次可以唔使買!牛肉都係牛頸脊好食D,不過我哋成日都嫌牛肉檔切得太厚,叫佢切薄D,佢都係咁厚,可能肉檔D人都冇時間同你慢慢切,所以求其切完就算,今晚食飯因為冇準備酒,唯有在好友家中幫佢清倉,不過佢只有一支Raspberry mojito、梅酒同埋冰酒, 3支都俾我哋飲晒,原本我想帶兩支酒落去,但係唔記得咗攞,唯有下次先帶落去啦!反正下星期都會再去!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...