星期三, 1月 22, 2020

蘿蔔糕

















又係一年一度整蘿蔔糕嘅日子,相約好友去食早餐,然後去街市買材料,我哋預計要整十幾底,計算材料後就買咗23斤蘿蔔、五斤粘米粉、 14條特瘦臘腸、 10條潤腸、三條臘肉、四両蝦米,兩包冬菇,少量乾瑤柱碎,我仲帶咗我之前在日本買嘅芝麻,同埋金箔,用來做裝飾,買好晒材料之後返去開工!今年我哋買咗一部食物處理器,因為見到佢係最後一部,特價五百幾蚊,所以即刻買咗佢先,今日第一次用,覺得佢實在太有效率啦!蘿蔔我哋一共有11條,有五條切粗條,其餘刨絲,刨絲嘅速度非常快,用咗幾分鐘就已經刨好晒六條蘿蔔,唯獨是切條真係要人手做,臘味蒸好之後切細,再攞去用機打碎,快靚正!之前刨絲刨到手軟,早就應該買機打!今次D臘味切到好細粒,因為想佢香D!






















處理好晒D材料就煮,先炒臘味,然後煮蘿蔔,要分開四轉炒,炒完再溝粉漿,呢個比較考經驗,我地經驗唔夠,好似杰左D,見到D粉一舊舊,不過溝左落蘿蔔度,又唔杰,我地分左 total  20底,跟住就開始蒸,最花時間係蒸,我地用三層電蒸籠、鑊、三層煲,一次可以蒸7底,都要蒸三轉,三個唔同容器蒸出來效果最好係電爐,難怪個個都話要用電蒸爐!

蒸完出嚟,我地試左一個,味道ok ,只係個糕好粉,好似D粉未溶咁!同埋臘味太細粒,冇咬口,食唔到臘味!下次可以一半切片,一半切碎,既可以香D又有咬口D!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...