星期三, 12月 18, 2019

木戶






















今晚約咗一個好友食飯,都有年幾兩年冇見啦,一行三人去咗尖沙咀食串燒,呢間日本串燒應該開咗唔係好耐,門面都好日本style,而且都好新淨,我地訂咗枱,個入口有門檻要過,其實門口好細,好似人哋落咗閘,剩返個門仔俾人出入咁,唔知點解個門要開到咁細,入到去見到座位都唔係咁多,除咗一入門口有張長吧枱圍住師傅整燒烤,其餘嘅卡位同枱,大約有30個位左右,佢呢度應該冇第二層,所以一眼睇晒!



















我又係第一個到咗先(唔知點解D朋友成日都遲到!),好友兩個都遲到,我睇咗一輪餐牌,佢個餐牌一面係日文,另一面係中文,飲品餐牌就一面係日文,一面係英文!見到佢除咗一般嘅串燒,仲有串揚,同埋三款係烏冬之類嘅嘢,飲品方便酒嘅選擇比較多,當然係以清酒為主啦,日本酒方面係每支 order 的,我見到最細嘅係330ml,再上就已經去到720ml,甚至1.8 L,只有其他酒精類或者其非酒精類飲品會有一杯杯 order,因為兩個好友都唔飲酒,所以我只能夠飲非酒精類飲品,因為唔想自己一個人飲晒成支酒!餐牌上面嘅串燒主要係雞同埋雞!應該係唔同地方嘅雞,同埋雞嘅唔同部位,當然佢都有其他嘢嘅,例如牛舌、豚肉卷、蔬菜類,當然雞係佔個比例最高!串揚我就唔諗住叫啦,因為我唔係咁喜歡食炸嘢,而好友亦都因為咳左好耐,所以唔識得炸嘢!我揀咗豚肉卷、雞腿肉、兩款雞翼、雞肉丸串、冬菇、秋葵等等,開頭食物都來得好快,食食吓就好似停頓左,雖然我哋喺度傾計,不過我留意到隔離果張枱遲過我哋嚟,佢都有叫到牛舌,但係佢地碟已經到咗,好明顯係漏咗單,所以我再追佢,佢應該追佢嘅時候先至落返單,不過唔緊要,我地傾計都可以慢慢坐,串燒嘅質素都幾好,拍得住日本較好嘅居酒屋,不過好友箍緊牙,仲要係今日啱啱整完,唔係好食到硬嘅嘢,所以佢都食咗好少嘢!坐到咁上下見到隔離左右果D人好快食完都走,剩返冇幾多個客,好似七點幾果轉做完之後,就已經冇客咁,近日個市道真係好差,越夜越冇人,同以前好多人鍾意夜生活,已經唔同晒,好多人收咗工都想快D返屋企,好似個個都唔想出街咁!我地食完野之後,繼續下場去飲嘢!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...