星期四, 12月 12, 2019

成都老碼頭火鍋
















繼續飯局,今晚約咗好友去旺角打邊爐,因為有人生日,我哋講咗好多次話想來呢間,今次終於食得成,我哋訂咗枱,我係最早到果個,呢度嘅裝修好中式,係金黃色加景泰藍果種,應該係國內嘅火鍋店嚟香港開分店?店入面都唔算好大,我唔知佢仲有冇第二層,我地八個人,俾咗一張大嘅四方枱,每邊坐兩個!























人未到齊,先去搞左D豉油配料,火鍋豉油配料係自助形式,仲有生果同埋水都係自助,配料入面見到有一D黃豆、乾碟(乾辣椒),同埋一D一罐罐,細細罐嘅唔知乜嘢芝麻調和油,可能呢D係成都嘅特色食物吧!我哋都係攞返傳統嘅豉油、指天椒、蒜頭同埋芫茜!湯底我哋叫咗一個鴛鴦鍋,一邊係椰子湯,另一邊係成都辣椒湯,個椰子湯好甜幾好味,辣湯就唔係好辣,但係佢個湯果D橙色油,我覺得好怪,所以冇乜點食果邊,我哋叫咗兩款唔同嘅牛肉,一個係雪花牛頸脊,另一個係手切本地牛,都係覺得本地牛好食D,另外有叫咗D小食,又叫咗鵝腸、雞件、餃子、炸豆腐、午餐肉等等,食物嘅質素都幾好,特別係個雞件,D雞肉好滑,D餃子同埋丸都係自己做,都幾好食,而且服務都唔錯,我地因為有人生日,所以送咗碟牛肉,當然係唔係咁靚果D牛肉啦!另外再送左支 Rosé 俾我哋,支酒上高有劉嘉玲個英文名同埋張相,不過就唔係咁好飲!


























沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...