星期三, 12月 18, 2019

J. Boroski






















食完串燒,同好友去攞車,發覺佢換咗車,以前佢揸Benz,而家竟然係揸 Maserati 🇮🇹 !!!!!

好友話想去中環飲嘢,所以就由尖沙咀揸車過中環,去咗荷李活道果附近,呢個好友其實好鍾意去中環飲嘢,當然我都好鍾意中環呢邊夜晚嘅氣氛,尤其是荷李活道呢邊好熱鬧,氣氛亦都好好,我哋去咗一間幾隱蔽嘅酒吧,我地由後門行入去,酒吧入邊唔係好大,亦都唔係好多人,睇吓佢哋嘅餐牌,主要係分類選擇,例如 Gin 酒一頁好多個牌子選擇, Vodka 亦都有好多款,至於Cocktail,佢嘅做法係你自己想飲乜嘢 Cocktail 就 order ,或者由 Bartender 自己調配比你,你淨係話俾佢聽你想要乜嘢類型,例如你要乜嘢酒底,味道要甜啦、酸啦,有冇D乜嘢你唔要啦,或者係食物敏感啦,咁佢就自行調配比你,我就叫佢調一杯甜甜地嘅有Vodka 成份嘅酒比我,兩位好友因為唔飲酒,所以飲 Mocktail ,我果杯飲品係橙橙紅紅色,佢哋果杯就係黃色,大家都係甜甜地,味道都唔錯!

我哋繼續傾計,好友講到佢而家嘅工作,其實佢搞緊一個app ,搞咗好耐,上次見佢果陣時已經搞緊,到而家都仲未可以download得到,因為佢話好多前期工作要做,見到佢前期工作都做得幾成功,期待佢下個月個app 推出市場,可以做到好嘅成績啦,佢都有提到佢太太,最近佢地去完旅行,同埋佢太太公司嘅工作情況,都幾羨慕佢哋兩公婆,雖然佢老婆要成日飛,但係佢兩個感情好好,佢哋都好想搬去中環,但係佢話現時能力上面仲爭小小,始終佢開發個app 呢年幾都冇收入,靠佢太太一個人嘅收入,生活當然冇問題,但係供樓可能有少少壓力,何況中環嘅樓價咁高!可能要再努力多兩、三年先至有機會,希望佢成功啦!

飲到咁上下都要走喇,因為聽日大家都要返工,好友揸車送我哋返屋企,佢話其實呢架車佢都想換,因為好食油,佢話唔係食油咁簡單,直情係好似倒油咁⛽️,好搞笑!不過架車係老婆送,所以再揸多一段時間睇下點先,總之佢話一開車就要諗定去邊度入油,好搞笑,臨走我地約定下次去BBQ,諗住去西貢燒,因為有車!諗住叫多一個朋友,因為佢架車只係坐到四個人,想叫多兩個都唔得😂😂





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...