星期五, 7月 26, 2019

The Butterfly Room @ Rosewood Hotel




















星期一腸胃炎,病了幾天,胃口仍不好,但早在一個月前已經預約了這家餐廳,還是要去的,因為改期可能要等一個月,昨天餐廳已打電話給我 confirm booking,所以一定要去,幸好昨晚已可以正常食野,只是胃口仍不太好,不過下午茶份量應該不大!

去到尖沙咀,見到 K11 Musea 裝修得如火如荼,聽說八月尾會開業了,萬象觸目的商場,因為佔地大,而且香港久久沒有這麼大型商場開了,特別是尖沙嘴這地區,相信這裡會成為新地標!

這餐廳位於 Rosewood Hotel 內,這瑰麗酒店應該在三、四月已經開了,不過附近仍是地盤,所以除了入住酒店的旅客,應該不多人到過這裡,除了這裡的餐廳,因為 booking 這麼 full ,應該不少人到這裡餐廳吧!

去到酒店近 K11 Musea 旁的入口,原來只供住客使用,酒店大堂入口要乘車上斜路,或由斜路旁邊的樓梯行上去!我當然是後者!不過今日天氣好,而且有時間,可以慢慢地行上去,沿途見到車路旁是可以望到維港海景,挺不錯的風景,上到大堂入口見有些人等的士,我入去望下,見到大象擺設,便知到了餐廳外,聽說這大象的身價要千萬,一陣要欣賞一下!在大象旁邊先看見一些朱古力陳列在玻璃櫃內,旁邊便是餐廳了!

時間尚早,原本侍應叫我在外面坐一陣,但隨即又話有位了,這餐廳不大,數一數只有14張枱,當然有些是二人枱,有些是五六人枱,看看餐牌,除了下午茶,還有其他選擇,不過今日主要想試佢哋嘅下午茶,所以我哋都係叫咗下午茶,佢有五種食物,首先係鹹點,點心架上面有三文魚卷,鵝肝醬 lollipop 、叉燒酥、松露蛋撻等等,之後有一件五層的蛋糕片,當然唔少得 scone 同埋迷你 Madeleine ,之後侍應會推架 pastry trolley 過來,上面有拿破崙餅、手指餅、蘋果批等等,主要係一D焗嘅餅或者批,而另一架 trolley 就有甜點,有黑森林蛋糕、朱古力蛋糕、朱古力mousse 同幾款朱古力,其實我哋已經飽,所以叫佢切細件D嘅黑森林蛋糕,同埋朱古力蛋糕,亦都揀左幾粒朱古力,食到呢度侍應都提醒我地3:45 pm 要交枱,其實呢度根本沒有滿座,大概只坐咗六、七枱客,唔知點解要預咁早訂枱,基本上 walk in 都有位!邊度下午茶嘅價錢比一般酒店嘅下午茶為咗接近一倍,食物嘅質素當然係好高,特別係甜點方面,而且侍應嘅服務亦都好好,係高級手酒店嘅水準,而且環境好寧靜,個人挺喜歡這裏,且我最喜歡的 scone 也好好味!

飲完下午茶,在酒店外面行咗一圈,影咗少少相,就call車出咗去 DonDonki 行下,今次都係冇買到野,雖然唔使排隊入去,但係都係好多人!














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...