星期五, 7月 26, 2019

#FOLLOWMi 鄭秀文世界巡迴演唱會香港站 2019





















早在六月初,好友已經買到門票,有好野梗係預埋我,好開心可以去睇鄭秀文嘅演唱會,因為每次都買唔到飛,終於可以買到,去睇演唱會之前同好友去食咗飯先,我地在旺角東,去咗翡翠食小籠包,今日叫果個炒飯炒得好靚,但係我食唔到咁多,因為晏晝已經食得好飽,而且腸胃炎未好返晒,所以主要都係食咗D菜,食完野搭車去紅磡,例牌在紅館門口影下相,好友前幾日已經睇咗一次,今次已經係睇第二次,我地坐嘅位置都幾高,都有一段時間冇睇演唱會,對上一次係16年睇 Madonna,而上一次在紅館應該都係同同一個朋友,睇男人幫演唱會,當時嘅嘉賓係鄭秀文,今次終於可以睇鄭秀文嘅演唱會!

開場時間都算比較早,頭段主要係唱一D慢歌,亦都換咗幾套衫,跟住係近我哋呢邊升上舞台,效果好似降落傘一樣,非常之靚,見到佢着嘅杉就知道跟住會有嘉賓出場,因為連日來都有報道,知道着呢件歌衫就係嘉賓出場嘅時候,今晚嘅嘉賓係陳慧琳,佢都好耐冇出來唱歌了,講起佢個蝦餃仔原來已經10歲啦!嘉賓唱歌嘅時候就係 Sammi 換衫嘅時候,跟住唱左快歌,載歌載舞,氣氛當然係好high啦,佢仲搵咗一隊地下樂隊叫做鐵樹蘭,大玩 Heavy metal !唱完快歌又再係慢歌,今次又係近住我地呢邊升上舞台,再唱多一轉快歌之後就完結,當然大家都會叫encore啦,不過今晚大家叫encore嘅氣氛唔係好夠,咁 Sammi 一定會出來再唱歌,唱左一段Medley,全部都係佢一D經典嘅舊歌,佢都有講佢第12、13場演唱會嘅歌酬,會捐畀幾個機構去做善事,我地呢場係第12場,即係話我哋都間接做咗善事,感覺開心D!而今次演唱會,佢哋都唔派發螢光棒比觀眾,因為環保關係,佢哋就推出左一個app叫做 inEvent ,只需要打開個Apps,佢就係一D閃動嘅燈光,會隨着舞台燈光轉換顔色,例如去到encore嘅部份,個app會提醒你要叫 encore,不過大部份人都要揸住個手機影相、拍片,所以根本冇時間去打開個app,今次佢唱完入返去之前已經講,要再 encore就叫大聲D,所以今次叫encore嘅聲大左好多,而最後呢段主要都係跳舞,唱歌嘅部份交俾和音去做,中間佢都有唱少少,但係主力都係跳舞,始終已經47歲,又唱又跳嘅時間一定冇以前咁多,有幾多個仲可以好似郭富城咁54歲仲開緊演唱會,又唱又跳呢?再講佢哋呢一輩嘅歌手都唔唱得幾多年,而家新一代嘅歌手又冇幾多個有佢哋咁嘅能力,真係買少見少!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...