星期六, 7月 27, 2019

飯局主場 - 第十五回


















好友K今日生日,大家相約好去另一好友 F的家食飯,但係好友F 和男友閙分手,所以最後改咗去我屋企,就冇叫佢男朋友,成班朋友一齊食飯去玩,一旦有兩個分手,都真係幾麻煩,因為大家有共同嘅朋友,有D活動都唔應該叫定唔叫!

相約好友在街市等候,一齊去買餸,我地只係買4個餸,四大兩細,4個餸好似唔多夠!不過一個減肥、一個病完未好返,仲有水果同蛋糕,應該夠食,我地買左一斤多D花竹蝦,好細隻,不過幾新鮮!另外買左條杉斑,買左先睇到有大條D!好友已經買左牛肉,加埋菜心,再去買豬扒,點知豬扒得返一舊,只有三塊,豬扒買少左,條魚又買細左,應該唔夠食!

買完餸返去洗洗切切,攪左一輪,蒸爐煲飯、蒸魚、蒸蝦,一個爐攪掂,爐頭一邊煎豬扒,一邊炒菜啱啱好,好友收工上來,剛好煮完即刻有得食,終於可以開餐!大家等得耐都肚餓,真係唔夠食!加上大廚整得好味,全部野清晒!

跟手食埋水果同蛋糕,水果買左韓國巨峰葡萄,同埋大大粒車厘子!好味!食飯時大家傾計,提到好友和男友已經正式分手了,五年感情頭也不回!花心男太可惡!不過好友亦開始約會其他男生,他們因為之前買了演唱會飛,下個月仲要一齊去,我諗再見只是普通朋友了!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...