星期六, 7月 20, 2019

金龍泰國菜館

















今日入去屯門,因為今個月生日的好友住在屯門,好多時佢都要出九龍同我地食飯,今次因為想大家帶埋小朋友,有兩個小朋友都住屯門,所以我地班大人就入去,相約左好友們去呢間泰國菜館,位置有D偏僻,落咗車仲要行一段路,去到仲要等緊位,因為佢有一間房仔,可以坐多D人,雖然我地得11個人,但係佢間鋪真係好細,佢只係俾到張坐到10個人嘅枱我哋,實在太迫了,要等房仔果台客走咗我地先至有得入去,我地坐入去都係啱啱好,最多坐多一個,因為佢係長方形嘅枱,真係有少少迫,不過自成一國在房仔度都好嘅!

因為等枱等得耐左,大家都好肚餓,我哋叫咗生蝦刺身、泰式拼盤、炸蝦餅、無骨鳳爪、馬拉盞通菜、蒜蓉炒椰菜苗、菠蘿炒飯、冬陰公湯、豬頸肉、蒜蓉包同埋雞翼,個蒜蓉包好食,食左一round 仲要再encore ,食物都上得好快,我地好快食咗大半,然後先慢慢傾下計,我哋當中有兩個小朋友,年齡大概相差三、四年,之前仲好 friend,冇見一排就變得好陌生,一個啱啱升上中學,一個仲讀緊小學,成晚都冇傾計,因為喜好已經好大分別!

食完野成班大人傾左一輪計,就切蛋糕,蛋糕係附近嘅屋苑度買,好傳統果種屋村餅店,所以價錢比較實惠,而今餐亦都好平, 11個人當中有三個小朋友,扣埋生日果個唔使比,其實七個人夾錢,連埋蛋糕,每人唔使$200 ,真係好抵,唯一係比較遠D,不過搭返車出嚟都好快,係行去巴士站果條路足足要行左成10分鐘!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...