星期六, 10月 27, 2018

航拍 12 - 大潭篤水塘





















前兩晚去左 wine and dine 飲飲食食,今日做返d 郊外活動,相約好友去放飛機,第一次在港島區放,之前次次都係新界,其實好友住香港區,所以都想就一就佢!

今次去左大潭篤水塘果條水壩下面放,呢條水壩上面果條馬路,都好出名,因為條路好窄,來回行車線都係僅僅夠一架車過,不過佢近期加左燈位,令到呢條水壩上面果段路,同一時間只能夠一邊方向行駛,所以冇左之前驚險嘅情況出現,今日星期六,下午去到水壩下面冇乜人,水壩冇水流落嚟,因為水塘嘅水都唔滿,我地坐低放飛機嘅時候只有我地兩個人,不過中途多左D人由山上面行落嚟,仲有D姐姐聚集,又有人影婚紗相,陸續有其他人來放飛機,忽然間變得熱鬧起來,好彩我地放完先至多左其他人來放飛機,如果唔係都幾混亂!

飛上去影到大潭篤水塘都幾靚,不過今日天色唔係太好,應該話近幾次飛嘅時候,天色都唔係太好,冇陽光天色仲有D灰暗,今日都幾大風, 接收信號都唔係太好,最後一轉仲冇左圖傳,要自動返航先搵得返佢!今日所見,連埋我地有五個人放飛機,有三個係用上個月出嘅新款 Mavic 2 Pro,有兩個包括我自己係用舊年款 Mavic Pro,證明今年出嘅新款係多咗人買,事實上鏡頭真係靚D ,不過都打動唔到我,除非有靚價回收,如果唔係都唔使諗!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...