星期四, 10月 25, 2018

10th HK Wine & Dine festival 香港美酒佳餚節 2018


















美酒佳餚節已經做到第10屆,我都連續去咗七年,以往只係做三日,今年就做左四日,舊年已經約咗好友今年第一日去,今日晚上七點半先至開始,因為有朋友在𥚃面工作,所以一齊早D入咗去,入到去最令我注意到當然係 Disneyland Mickey’s kitchen ,不過𥚃面冇乜食物,主要係糕點,或者話好少選擇,有一邊係賣餐具的,係迪士尼嘅塑膠餐具,我冇留低睇,因為要匆匆入去會合朋友,會合左朋友之後,我先去四圍影吓下相,然後又同朋友飲下酒,我哋在門口果個Johnnie Walker個 booth ,換咗杯highball ,仲可以加兩個token 換個玻璃杯,杯 highball 幾好飲個杯又幾靚,所以我地一人換左兩隻!

今日有開幕嘉賓致詞,七點鐘有航拍表演, 100部航拍機在維港升起,拼出酒杯同蛋糕圖案,仲有 W&D 嘅字句,表演大概只有六分鐘,睇完航拍表演再會合另一好友,一齊去搵嘢食,食咗漢堡包同熱狗,仲有上年食過好好味嘅卡邦尼意粉,又試左冰酒!比我見到一直想搵嗰支冰酒,仲比市價平左一半,聽日先至買!因為聽日仲要再來!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...