星期六, 10月 27, 2018

嚐囍煲仔小菜























今晚又去 wine and dine ,連續去第三晚,未去之前同好友食生日飯!食完飯先至知佢地呢餐係同我食生日飯,真係好多謝呢幾個朋友記得我生日!

去咗西環北街食,以前我試過呢度搭小巴去旺角,冇為意呢度有間小菜館,只係記得有間超級市場,超市旁邊就係呢間小菜館,見門口貼住米之蓮推介,六點幾去攞位都已經好多人等緊,等左成個鐘頭先至有位,呢度主要係食煲仔飯同埋小菜,店裏面嘅裝修好舊,座位好迫,好有舊式茶餐廳嘅感覺,好友話佢地成日都嚟,所以推介我地嚟試,而且價錢比較大眾化,所以等耐D都要試下佢,我哋叫咗一個白鱔排骨煲仔飯,同埋一個鍋蛋牛肉餅飯,小菜方面就叫咗油浸筍殼魚、蒜蓉粉絲蒸勝瓜,仲叫咗個椰子雞湯,本來想叫白肺湯,但係佢話賣晒,得返一款湯可以揀,所以就叫咗雞湯!呢度亦都有點心食,我哋叫咗臘腸卷同埋炸雲吞,今晚四個人之中有兩個係好細食嘅,所以唔敢叫咁多野,最食得果位男士就好明顯唔夠飽,女士們就個個都飽喇,其實餸菜嘅份量都唔算細,個湯每人可以飲兩、三碗,食物嘅質素係唔錯,同好多舊式小菜館一樣,都係名不經傳,但係食物就做得唔錯嘅!
























食完飯,就過去 wine and dine ,星期六晚係超級多人,免費小食都係大排長龍,或者已經派晒,因為我地太夜入去啦,超迫、超多人,真係舉步維艱!我地試咗啤酒、 highball、白酒、cocktail ,小食方面免費小食只係攞到芝士同埋我ham,在尊尚品酒區試咗香檳同埋白酒,都好好飲,不過價錢太貴我地冇買,好友們帶左生日蛋糕來同我一齊食,原本想去舞台前面草地度食,但係爆場爆得好緊要,完全行唔到去草地,因為今晚又係 rubber band ,所以去左專尚品酒區入面果個假嘅草地,打開個蛋糕睇,個蛋糕散晒,好搞笑,加上冇火機,所以冇點到蠟燭,只係唱咗生日歌,我地笑得好開心,有時好多好簡單嘅嘢,只要係有心,有誠意就好滿足!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...