星期五, 9月 28, 2018

幸せのパンケーキ 香港店 A happy pancake HK

















之前在日本食過好好味嘅幸福 pancake ,終於在香港開店了!店子開在利園第三期,今日開業當然要第一時間去試下啦!我哋嘅策略係冇錯嘅,就係先取票,然後去食飯,再翻返嚟,食咗個半鐘頭,返來嘅時候號碼已經過咗,不過俾返個號碼佢,會重新再叫過我地先,所以基本上回來一陣就有位喇!

餐牌同日本果個基本上係一樣,當然價錢就貴左好多啦,始終香港嘅租金都係好貴!成本問題,價錢一定貴左好多,我地叫咗一個原味疏乎里 pancake 同埋一個雜莓醬,另外一人一壼茶,佢地有供應清水,同日本店一樣,都有自助水機,可以自己斟水,廚房亦都同日本一樣,都係隔左塊玻璃,食客都可以睇到pancake 製作過程,餐牌上面寫明製作需時大約要20分鐘,不過見廚房不停做,實際只係等左十分鐘左右,從外表睇,個樣係冇乜分別,味道方面都好食,不過唔及日本嘅好食!始終食材唔同,不過都好食!雖然頭先午餐都食得幾飽,不過呢種疏乎里 pancake,食落去都係一陣風咁,唔會好飽,好開心可以在香港食到!我地食完都唔坐咁耐,因為真係好多人等位,所以食完就嗱嗱聲走,等其他人可以快D有位入座!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...