星期五, 9月 28, 2018

Belgos




























今日要去銅鑼灣試吓新開嘅 pancake 店,根據呢D新店開幕嘅經驗,通常等位都等到暈,所以我地決定先去攞飛,然後去附近食午餐,再返嚟食 pancake 當甜品!

利園三期係新開嘅商場,開咗唔少食店同埋商店,我哋攞完飛,落咗去樓下呢間餐廳度食飯,我哋在門口睇餐牌嘅時候,已經有店員出來介紹俾我哋,見到午餐價錢都算合理,就入去試下,呢度係食西餐嘅,主要都係薄餅意粉果D,我哋叫咗一個牛扒、海鮮意粉、青口,午餐有湯或者沙律選擇,我哋因為叫咗三個餐,所以有兩個湯同一個沙律!先來青口同牛扒,我哋先食青口,D青口雖然都幾細隻,不過真係好味,完全冇腥味,每粒青口都係橙色嘅,個汁亦都好好食,如果可以大隻D就好啦!海鮮意粉都頗多海鮮,有蝦、蜆、魚柳、青口,味道都OK,牛扒雖然薄薄地,不過都夠我地食,因為有好多麵包同埋薯條,真係食澱粉質都食到你飽!牛扒嘅味道都幾好,肉味都算濃,呢度服務都好好,D人個個都好友善,唯一係半開放式嘅店設計,有少少熱!食完飯飲番杯咖啡坐下先,因為預計 pancake 店要等個半至兩個鐘,我地食咗個半鐘先至行上去!














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...