星期六, 9月 22, 2018

金滿庭

















尋日食完好友生日飯,今日又再去食,去咗九龍灣金滿庭,一年都去咗兩、三次,因為九龍灣較少中餐廳,加上今日星期六,好多人做節,所以訂唔到枱,唯有wall in 去搵位,我先去九龍城買蛋糕,然後再去會合朋友,等左成個鐘先有位,等位時,見餐廳門口部電視播緊佢地既月餅廣告,發現部電視竟然係祼視3D !!!!! 我地七個人,佢地竟然比一間八人房我地,真係出乎意料之外!

今晚大家都肚餓所以都叫咗幾多嘢食,呢度隻烤鴨,都幾抵食份量都好足,我地叫咗燒鴨之外,仲有清炒蝦仁、松子魚、津白、炸豆腐、小籠包、生煎包、炒飯、上湯浸菜,仲有兩碟小食前菜,所以食得非常飽,本來想食高力豆沙,但係太飽喇!加上有蛋糕,所以最後都冇叫到!食飯嘅時候大家傾開計,席上所有女士都有追延禧攻略呢套電視劇,男士們就話無睇,但係就話佢他老婆都有睇!最好笑係講到最呢套劇,原來大家都因為呢套劇,上網搜尋乾隆歷史!我認識嘅女性朋友,有追呢套劇果D,全部都有上網搜尋,所以我諗依家好多人對乾隆呢個年代嘅歷史都非常清楚!! !    (^_^)













沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...