星期五, 9月 21, 2018

焱手工涮涮鍋





















又有生日飯局,今次去旺角食,去咗呢間上樓嘅火鍋店,睇佢裝修都幾新淨,其中一個好友來過這裡,佢話食物質素都唔錯,呢度地方唔大,最大果張枱都係10個位,因為佢地D座椅比較闊,其實可以坐到12個,不過張凳會頂住,所以有一兩張換咗做細圓櫈燈先至坐到,好友話呢度九點半後半價,望望個餐牌D價錢都頗高,如果半價都幾抵食,不過食完之後就會覺得佢用半價嘅食材來收正價嘅價錢,點解咁講呢?因為佢嘅份量好細,牛肉切得超級薄,D餃好細粒,所有食物嘅份量都好細,以食物嘅份量同埋大細去計,用半價價錢先叫做合理D,用正價來講就真係唔值喇!

佢呢度個火鍋叫做三味鍋,因為有三種湯底,除咗一般鴛鴦湯,中間仲有一個蜆湯,佢先係放D蜆落去煮,然後點火等佢燒一陣,先至加湯落去,所以又叫做三味鍋,我地叫咗蕃茄薯仔湯同埋雪山飛龍喎,即係蛋白龍躉魚湯,因為有小朋友,所以我哋冇叫辣嘅湯底,食物方面我地叫咗一碟牛肉,發覺唔對路,所以冇叫第二碟,因為覺得物非所值!另外叫咗D火鍋配料,質素都可OK,只係份量太少,我地講笑咁講,係咪比錯咗半價時段的食物分量我哋呢?










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...