星期六, 9月 29, 2018

航拍 7 - 泥涌






































今日天朗氣清,最適宜放飛機,好友帶埋兩個仔一齊去,小朋友可以去沙灘玩,我地大人就玩大人的玩具!好友次次都行錯路,今次都唔例外!佢個仔暈車浪,仲要兜錯路,好彩冇嘔!一落車即刻生猛返晒!今日星期六,都唔算多人,雖然係石灘,不過冇燒烤爐,冇士多,所以冇乜人來,不過航拍都有幾部!我地搵個位有瓦遮頭,又有得坐,剛剛有人放完飛機走,我地就坐,個有瓦遮到頭遮唔到背脊!不過我地都係會行出左去!

我地放左小朋友去石灘玩,然後就開動!好友換左新機 Mavic 2 Pro,佢今日第一次放,睇 size同舊果部一樣,係淺色左D!

今日要飛得小心D,因為附近有兩三隻機,好驚撞機,我飛左去附近的燈洲,同埋井頭村果邊,今次剩返40%電就預備回航,驚好似上次咁唔夠電返來!天氣好,影D相都靚D!

放完飛機同D細路去尖沙咀食拉麵,然後先至返歸!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...