星期六, 8月 18, 2018

Cristel 中式鑊





















前日去會展見到我一直想買果隻 Cristel 中式鑊,但係我唔知佢特價係咪特別平,上網搵左一輪,似乎係算平,心思思諗緊好唔好再去會展買,我成日覺得早買早享受,遲買平幾舊係不變嘅道理,沒有最平,只有更平!不過屋企用緊果隻LC  TNS 鑊,上次朋友嚟煮飯嘅時候整到花晒,始終係易潔鑊,覺得佢花左唔知會唔會有D塗層物料甩出嚟,都唔係太敢用,雖然個鑊都好好用,不過真係太容易花,所以左諗右諗都係買個不鏽鋼鑊比較安全D,一直心儀呢個牌子,因為聽講煎魚零失敗,唔會黐底咁話,不過覺得都要講技巧,有技巧就乜嘢獲都唔會黐!其實我幾鍾意 deBuyer 個牌子,不過其實我貪佢個手柄係巴黎鐵塔造型,至於好唔好用,就似乎見唔到有好多好嘅 comment!

今日人在上環,即管去永安睇下價錢,我諗住如果佢貴過會展$100以內,都會喺呢度買,因為要搭車去會展同人迫,又要買飛入場,車錢時間都要,所以即管去睇下,佢嘅中式鑊主要係有34同38 cm兩款,在會展見到兩款一樣價錢,送一個20 cm 嘅煎pan,呢度見到38 cm同會展一樣價錢,34 cm就平左$200 ,但係兩款都冇贈品,煎pan 要加 $498換購!我就發揮下我議價能力,因為我見到呢度好靜,好明顯冇晒客,D客去晒會展買野,就係議價好機會!埋去問吓 sales姐姐,我問佢係咪有煎pan送,佢話會展先有得送,不過(呢個時候不過呢兩個字,就即係有得傾!)可以幫你睇下做唔做得返會展個優惠,我話俾佢聽會展送煎pan,隻鑊34 cm同38 cm係一樣價錢,我梗係買大D 啦!見佢打電話問人,問完之後話可以做返一樣優惠俾我,佢仲話另外送多支鑊鏟俾我!我記得果日喺會展見到個鑊鏟要二百幾蚊,佢話見我嚟呢度幫襯佢,佢又冇生意,所以送埋鑊鏟俾我,咁我梗係多多益善啦!

買左個新鑊梗係要試吓啦!即刻買條魚返去煎下先,其實我都好少煎魚,因為我多數食蒸野,不過都即管試一試,屋企原本有個孖人牌不鏽鋼鑊,但係黐鑊黐不得了,已經打咗入冷宮,希望呢個OK啦,睇鋼水都好過孖人牌嘅,買咗條紅衫魚一試。sales 姐姐教我返去洗一洗隻鑊,再煲一煲水先至好用,我照足佢嘅講法去做,佢仲叫我煲水果陣加一匙白醋落去,我洗完之後就即刻用,佢問左我係咪用電磁爐,佢話如果電磁爐就先用五或者六度熱左隻鑊,等D油出煙之後,教低一度火力去煎魚,我驚太大火,所以教低咗兩度,煎煎下又覺得個火力太細,煎另一面嘅時候,就教返大一度,條魚煎出嚟都有少少黐底,不過都好過之前用嘅不鏽鋼鑊,效果都算滿意!下次可以試吓煎其他魚,同埋控制好少少嘅火力,我覺得我今次教細咗個火,下次應該可以掌握好D!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...