星期四, 8月 23, 2018

Gioia charcoal grill and oyster bar





















又去西環食飯,搵到呢間餐廳有生蠔食,又去試吓啦!

午飯時間只有兩、三枱客,見呢度午餐做緊優惠,四人同行一人免費,我地得兩個人所以享用唔到!我地叫咗兩個唔同嘅牛扒餐,生蠔的選擇就唔多,如果逐隻叫嘅就只有三款,所以叫晒三款試試,蠔嘅size唔係太大,都幾新鮮,係有少少蠔殼碎,美國牛扒煎得比較生,不過肉味都幾濃,日本牛扒就煎得過熟,而且肉味比較淡,應該先食日本牛,然後至食美國牛,我地倒轉左次序食,所以覺得日本牛淺味,而且佢個汁都係比較淡D,不過味道都算唔錯!

呢度附近都有好多餐廳,好似好吸引咁,下次可以再試下另外果D!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...