星期日, 5月 13, 2018

慢煮羊架






















前幾日忙到不得之了,個人攰到不行!真係名副其實exhausted !今日放假,完全唔想郁,全日都覺得好眼瞓!但係唔敢瞓晏覺,因為驚今晚瞓唔着!明天又要早起身,所以唯有今晚早D瞓算啦!今日瞓醒覺,在家中Hea左成兩、三個鐘!又肚餓又冇嘢食,唯有死死地氣走出街,因為之前攞咗條褲去改,改左成三個禮拜都未去攞,應該話唔係我冇去攞,係改褲果間野冇開,去咗幾次都白行,今日終於可以攞到啦,咁就攞咗條褲先啦!跟住去超市買嘢食,前兩日睇電視見肥媽介紹慢煮羊架,好想食,所以就去買羊架返嚟整!

羊架先落咗鹽、迷迭香、香草、橄欖油搽勻羊架,再放入慢煮袋,個慢煮袋太細,我又懶得攞一卷出來剪裁,所以將個羊扒卷埋少少,塞左落個袋度,然後抽真空,我部抽真空機,之前吸到水份壞咗,後來將佢吹返乾,佢又抽得返真空,不過時得時唔得,今次又得,抽完真空密封埋袋口就搞掂!入去 Anova 個app度set時間,見佢有d食譜,又搵下有冇羊架,見到都有,佢建議嘅時間同溫度,係57.2度煮一個鐘,果日睇肥媽係用59度煮一個鐘,相差1.8度,我諗係生熟嘅程度有少少分別,因為肥媽話想熟D的話就用60度煮一個鐘,我就跟返個app嘅食譜,用57.2度煮一個鐘,煮完出來再煎一煎個面,我冇跟肥媽個食譜煮個汁,見屋企有一小樽芥茉醬,就用芥茉醬點啦!呢一小樽芥茉醬,係舊年我去歐洲住果間酒店,早餐buffet 提供一d好細樽嘅茄汁同埋芥茉醬,所以攞咗兩樽返來,而家用就啱啦!

羊架煮完出來好淋,顏色係好粉嫩色,大概係五、六成熟左右,我用大火煎一煎每一邊,等佢有少少顏色,然後一片片切出來,味道都唔錯,下次有朋友來食飯可以再煮,下次就要煮埋個醬汁試吓先得!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...