星期五, 5月 18, 2018

航拍 4 - 大埔科學園






















成個月冇飛,好想飛!今日熱到不得了,仍無阻我要飛的興致!原本想去獅子山公園或者慈雲山近麥理浩徑,不過發覺果度好多樹,所以白行左一趟,最後,匆匆忙忙走咗入大埔科學園,去到都成四點!

之前來過兩次參加百萬行,所以大概都知位置,去到白石角海濱長廊,呢度有d人在踩單車/跑步,我就行左去一個樹陰下的位置,唔使咁曬,呢度都有d風,所以都唔算太熱,不過呢度望出去個景,唔係有太多野可以影,茫茫大海的一邊望到慈山寺的觀音像,同埋比華利山別墅,不過距離太遠,飛咗一段路接收訊號開始差,所以要飛返轉頭,而另一邊就係馬鞍山,反而馬鞍山呢邊就近D,可以影到馬鞍山運動場,原本想再飛過去溪沙,不過部機係咁 warning 我,太大風了,飛返轉頭又影下科學園,影海邊海濱長廊就冇乜大問題,飛入D影就有好多干擾,睇返D相,見有兩座樓嘅天台,全部都係發射基站,唔怪得咁多干擾!影完一輪就走,今日流左好多汗!熱到不得了!要返屋企凉下冷氣先!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...