星期六, 5月 12, 2018

母親節晚飯 - 好彩酒家






















又到母親節,平時過時過節都係去家姐屋企食飯,唔知點解馮係母親節都出街食!去咗我他都幾鍾意去嘅尖東好彩酒家,我諗起前幾日,好友問我尖沙咀有冇D平平哋嘅酒樓,我諗好彩都算係比較平,而食物質素又唔差嘅一間!母親節全包宴都係$3388,而且呢度每碟餸都好大跌,當然菜亦都唔少,每碟餸都好多菜,我咁鍾意食菜都覺得太多,所以想唔飽都唔得!當然肉佢都唔係太少!

每次我哋食淨都打包,次次都打包幾盒,今年今次竟然只係食淨一盒炒飯!正左最後一隻菜,因為菜好難打包放多日,所以都冇打包到D菜走,其實每碟餸都已經有好多菜,所以我哋都食到非常之飽,今次甜品有莎翁,味道都唔錯,而且平時好少有得食,雖然好多砂糖,不過撥走少少就OK啦!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...