星期六, 6月 24, 2017

柏景餐廳





















早一個月前已經約咗今日,為咗遷就小朋友,我地先至約星期六,今日8大3小,先去食個lunch buffet,我今日唔知醒,因為食咗藥瞓到不省人事,醒的時候已經11點半,我地約咗12點,要趕快出門,最後要成一點先到,點知我原來唔係最遲果個!Anyway,都係食住等,今日嘅天氣明明好晴朗,忽然又落大雨,好在我哋在室內,不過我就遇着大雨,個身都濕咗少少!

去到中港城直接上去酒店入面的餐廳,一坐低先攞野食,呢度食物選擇都頗多,雖然係午餐,我諗同晚餐冇乜分別,冷盤方面有蟹腳、翡翠螺、蝦同埋青口,熱葷就有一D中式的餸菜,例如燒味、炒菜、生炒骨等等,又有粥有麵,有少少印度食物,又有日式燒烤、壽司刺身,甜品的選擇也很多,我就食得唔多,見佢有款十青沙律,十種綠色的蔬菜加上沙律汁,味道唔錯,我都食咗兩轉,其他食物只係落lab食咗D,甜品我只係食咗豆腐花,佢地就食得比較多,仲有食雪糕同雞蛋仔,我就冇食啦!

我地食到人地下午茶buffet開先走,跟住行去尖東,去睇木乃伊展覽,今日好熱我哋行到身水身汗,去到科學館,多人到爆!買飛條隊睇落都有二百人!諗住轉去對面另一個展覽館睇展覽,但係一樣咁多人,於是我地決定改去行商場,因為實在太熱了,我地就坐巴士去返海運!呢種天氣都係行商場好D!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...