星期六, 6月 24, 2017

鮮入圍煮
























睇唔成木乃伊展覽,行咗一陣街,差唔多夠鐘食晚飯,因為已經訂咗枱,要出返旺角,呢間火鍋店之前有一次想去食,上到去無位所以放棄左,今次訂咗枱就一定有位啦!上到去只有幾枱客,因為時間尚早,呢度D座位,有D迫迫夾夾唔係咁好坐,呢度主打大排檔feel,所以都係摺檯摺櫈,同埋佢想盡量擺多幾枱,所以比較迫!我哋有小朋友所以都唔係太方便,不過店員都幫我地盡量拉過D張枱,等我哋冇咁迫!

呢度有個海鮮檔,見到D蜆同花甲都好大隻好靚,海鮮睇落都好新鮮同埋乾淨,除咗海鮮當然唔少得一般的火鍋配料啦,每張枱都有一疊疊點心紙,想食乜嘢就自己剔,不過我哋一坐低就剔野食,忘記咗有海鮮呢回事,淨係叫咗啲牛肉同一般嘅火鍋配料,我地叫咗安格斯牛肉片,切到非常之薄!兩塊先等於正常牛肉片一塊,要$158碟,每人食得一、兩塊,唔係咁抵食!我地仲有叫其他配料,響鈴、雲吞、水餃、鯇魚腩、烏冬、菜等等,食到最後先諗起D海鮮,不過大家都好飽喇,因為午餐同晚餐只係相隔左幾個鐘,午餐已經食咗buffet 所以非常飽!呢度D侍應服務都好好,食物質素都OK ,只係個別食品比較貴咗DD!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...