星期五, 6月 23, 2017

香港迪士尼樂園 - 奇妙處處通仲夏晚會

















迪士尼每年都會做會員之夜,多數係夏天,基本上大熱天時係唔會入去迪士尼,除咗會員之夜,不過舊年好似冇去到,因為D時間唔啱,今年剛剛好有一日時間啱,今次佢做三日,有兩日係星期六,一來我係銀卡會員,星期六唔可以入去,二來星期六一定超多人!



















佢通常到咗某段時間就會封咗部份位置,要會員先可以入去,今次都唔例外,五點半之後,城堡後面有D地方只可以會員入,要憑手帶辨認,入場之前已經在售票處攞咗手帶同埋介紹單張,呢個禮拜雖然日日都落雨,不過今日就冇落雨喇,雖然天陰陰但係都好熱,所以都係晏小小先入去,今日都係好多人,入到去先去有冷氣地方涼下先啦!行咗一陣就做巡遊,睇咗一陣,行去前邊用縮時拍攝,拍晒成個巡遊過程,都幾得意!睇完巡遊走去睇4D,睇完4D,本來想去劇場睇特別節目,但係啱啱過咗鐘,唯有睇下一場,仲有成個鐘頭,就去玩 Iron man ,你咪排隊都用咗45分鐘,剛剛好趕得切睇劇,個劇叫做皇室公主音樂盛演,係一個音樂劇,主要係講幾個公主,同埋有歌手唱套戲入面的歌曲,演出嘅公主有Cinderella、Snow white、花木蘭、Jasmine 同埋近期大熱的 Belle,雖然唔係話好精彩,不過有歌手現場演唱,觀眾都睇得好開心!























睇完劇又去玩迷離莊園,嘗試玩熟時拍攝,不過見咁黑可能都影唔到,所以只係影咗少少,不過之後睇返都覺得OK!睇完劇出嚟,已經做緊夜間巡遊,雖然一半已經行左,又縮時拍攝玩埋下半場!見時間都夜,就食埋野先走,去左皇室宴會廳食,順便換埋個碗,之前買咗一對粉紅色同粉藍色,而家冇得賣,但係買甜品就跟埋,出咗綠色同紫色,我當然揀我鍾意嘅綠色啦!不過個甜品真係好難食,我只係食咗D芒果,個布甸都冇食到!食完野去商店買咗兩件T恤俾小朋友,有六折就真係抵好多!買完野都成九點,好多人都已經走咗,所以唔係太多人搭車,今晚要早D瞓,因為聽日約咗人食午餐,我都驚食咗藥會瞓到唔知醒!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...