星期三, 6月 21, 2017

Oak tree Ristorante






















近日飯局頻頻,今晚食西餐,約咗好友在佐敦等,然後行過去西貢街,呢間意大利餐廳位於彩鴻酒店內,地方唔算好大,今晚見只有幾枱客,同埋有一間房有人,一來到見到有歌手唱歌,但係佢唔係一隊 band ,而係一個人彈結他自彈自唱,一入呢間餐廳,見到好多支紅白餐酒,見枱枱都有幾支飲,望到果間房入面,都擺咗好多支酒! 我地未齊人,有兩個未到,我地三個飲住野先,佢地飲啤酒,我就飲 cocktail ,都人齊先叫嘢食,呢度有特價生蠔,係美國蠔,只係$10隻,好平!我哋另外叫咗三個晚餐,有羊架、豬手、牛扒,另外叫咗個 pizza,同埋正宗意大利卡邦尼意粉,點解話正宗呢?餐廳寫明用意大利煙肉同埋36個月醃制芝士做,就叫一個試試!






















先來生蠔,五個人只有四個食,所以趁唔食果個未到,我地食咗先!要左一打,每人三隻,好新鮮好好味,即刻要encore叫多一打!每人食咗六隻都飽飽地,食完啱啱好人齊,先來了三個晚餐的沙律,是煙三文魚條配生菜,五個人share食,跟住有三碗湯,有兩個唔飲,所以啱啱好,我湯係蘑菇湯,好好味,絕對唔係罐頭湯!主菜一次過上晒,當然切開share食啦!我哋原先的飲品已經飲完,又見枱枱都飲紅酒,我地又叫一支試下先,因為好友有朋友做品酒師,所以send咗個 wine list 俾佢望下,佢幫我地揀咗一支,當然係佢覺得個list 𥚃面比較抵飲的一支,飲落都覺得OK ,一路飲酒一路食,一路傾計笑餐懵,最近其中一個辭咗工,話轉去做長者護理,另一個就啱啱返咗新工,有一個就諗緊唔做,呢幾年大家的變化都好多,有D人為咗養家都唔敢輕舉妄動,有D人就無奈離開,好多野都唔係大家想點就點,雖然工作上大家都有D不如意,不過出來食飯就唔好講咁多,又講返D開心野大家笑下就算!食到咁上下,先到個意粉,因為個意粉係堂做,侍應推架車仔出來,上面有一大個芝士,侍應用火槍燒芝士,令到佢有點溶化,然後將煮好的意粉,放在芝士上兜勻,隔離果枱都忍唔住過來影相,個味道確實比一般嘅好味,芝士好香濃不過好漏,我地五個人share一碟先至冇咁漏!最後仲有甜品,話明係意大利餐廳,甜品當然係 tiramisu 啦!整體食物的質素好好,價錢合理服務也很好,仲有人現場唱歌,都好物有所值!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...