星期四, 4月 20, 2017

La Villa & Amuse






















午餐食完炸雞同甜品,夜晚約左好友出尖東食飯!

去左尖沙咀中心,餐廳有室內室外,原本想坐室內,但係有 live band 好嘈!今日天氣都唔熱,坐室外都 ok,好友來過,話想試 cheese and cold cut platter,個侍應話個 platter 成meter 長!睇清楚個名係 cheese and cold cut meter platter!店員話食完唔使食其他野,所以改左叫個芝士拼盤、水牛芝士沙律,另外叫了好友之前試過的慢燒牛扒,店員推介斧頭扒,又叫個試下,店員見我地食芝士,推介我地飲紅酒,雖然我地都有飲紅酒,不過好多餐廳D紅酒都麻麻地,所以都唔敢博!飲杯 cocktail 算喇!






























食完飯再去飲野,行過去柯士甸路,去清吧飲杯野,第一次來,以前在這條街的salon剪髪,亦去過附近的餐廳食飯,這清吧門口有隻大 bear bear 熊,又有個爆谷機,即做爆谷比我地食,我地每人叫左杯 cocktail ,飲品麻麻地,不過成晚傾計大笑,好開心,唔願走,但係翌日要返工,一齊坐 Uber走,聽司機講原來可以揀兩個地點!等我地次次都揀一個地點,下次試下先!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...