星期四, 4月 20, 2017

ZUC.CCH.ERO






食完炸雞去食甜品,同一座大廈另外一層,店內只有4個客,有 Bar 枱同普通四人枱,店內的燈都像雲一樣,店員全女班,餐牌選擇唔多,款款造型都好靚,我地揀左一款叫做 Break the tear ,另一款叫做 Para para Sakura !

先來 Break the tear 藍色水滴型外殻,是用糖吹出來的,先敲碎佢先食到,裡面仲有野食,打開外殻時有煙出,有一陣煙燻氣味,個殻唔算好甜,𥚃面有一朶花,同一D碎碎的,老實說食唔出係乜,有D似meringue ,但係冇乜味,講語上好味!而 Para para Sakura 好明顯棵樹係棉花糖,樹幹係朱古力,旁邊果一堆有榛子朱古力醬,紅色果D應該係紅菜頭做的啫喱,你個味道唔錯,係個朱古力樹幹比較硬!我哋叫咗兩杯飲品,我果杯花茶個茶隔係珍寶珠型,而檸檬茶的糖水和檸檬汁,就用 test tube 型的樽載,都得意!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...