星期四, 11月 24, 2016

迪士尼雪亮聖誕 「聖誕心願.與你高飛」Make a wish with Santa Goofy



























相約好友一同去迪士尼,先去食D嘢,去咗九龍城黃明記食麵,食完野去太子站坐地鐵去迪士尼!

入到去見聖誕裝飾同往年分別唔大,例如聖誕樹仍然係果一顆,燈柱嘅裝飾仍然係米奇頭,今年店內商品唔算好吸引,總覺得不及日本迪士尼靚!Duffy 聖誕衫都吸引唔到我!我地行左一陣,就睇巡遊,睇完去故事劇場,好友第一次睇,都覺得新不如舊,可能故事人物較冷門,D歌好多唔識,又冇左完结前大合唱,氣氛差少少,睇完劇,好友去玩飛越太空山,我等佢地,見 Ironman 商店已經開左,就入去睇睇,商品比較小朋友,唔多啱心水,間 shop 好細,都有個 area 比小朋友玩互動遊戲!



































行一陣等好友出來,跟住去玩巴斯光年,發覺有D手掣壊左,可能日後擴建會拆,都費事維修吧!跟住去食野,食完雞翼餐,已經要準備去睇巡遊,我哋坐緊城堡嗰邊,因為睇完巡遊就準備睇煙花,咁可以坐得近D!睇巡遊果陣開始有少少落雨,有少少混亂,有D人開咗遮又企左起身,遮住咗巡遊隊伍,差D要嗌交!好彩只係落咗小小微雨,好快就停咗,睇煙花都要等成半個鐘,不過已經好多次都冇睇,所以今次一定要睇,城堡上嘅投影畫面改善咗,影像清晰咗好多,而且內容都改咗,有返新鮮感,而煙花同以往一樣咁靚,個個都睇到嘩嘩聲!


臨走去左新的高飛郵筒,可以免費寄 postcard ,我地各自寄張比自己!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...