星期四, 11月 24, 2016

殿 極尚大喜屋





















今日去完迪士尼,晚餐同上次一樣去大喜屋食放題,今次去殿 極尚大喜屋,好友去過,大讚係最好的日式放題,一於去試下!

一入門口,見到個裝修同間格都比一般放題店好好多,地方又光猛又寬敞,今天晚唔滿坐,我地坐卡位,幾舒服!呢度食物同其他大喜屋差不多,仲多左泰式生蝦,不過個泰式辣汁麻麻地,所以只係食左一碟,另外仲有即做海膽手卷,海膽唔會得少少,都有成條海膽,紫菜又脆,不過限時供應,唔係任剔,要自己出去攞,我地每人都食咗兩份!飲品方面,選擇多咗好多,最好係有sake,有凍有熱,係上次在大阪飲到的松竹梅!正呀!我哋當然飲架啦!呢度仲有紅白餐酒,不過當然係平價貨!仲有自選水果同甜品!呢度每位$318,真係好ok!

今晚見到有兩個女仔,叫左成枱食物,份量好多,壽司有十幾件,焗蟹蓋都四個,仲有好多其他食物,佢地係咁影相,我地以為佢地係大胃王,但係兩小時後,到 last order 埋單,佢地D食物都冇郁過,唔通佢地只係為左影相??好浪費!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...