星期二, 11月 22, 2016

馬鞍山開蠔 - 第二回

















約咗一班好友去馬鞍山朋友屋企食飯,對上一次已經係年幾兩年前既事喇!今次因為好友的太太懷孕了,為免佢走來走去,所以我地成班去佢屋企食!


今日因為晏左少少,所以好友已經預備好晒所有食物啦,上次早D上去,仲係洗緊野,今次可以食得啦,一去到好友開咗支白酒,大家一齊飲,又幾好味喎,其中一個朋友又帶咗支紅酒來,陣間先至飲!

一埋位先食生蠔,朋友選左兩款法國生蠔,好好味,海水味唔會太重,亦唔太 creamy,好啱我地食,另外仲有即食熟鮑魚,食完生蠔、鮑魚,就食無水煮海鮮,有蝦、蟹、蜆,同埋娃娃菜、蘿蔔墊底,煮出來D菜都好鮮甜,有我最鍾意食嘅蟹,我當然唔客氣啦!食完D海鮮,加水打邊爐,佢哋買咗牛肉、黑豚肉、蟶子、墨魚滑、筒蠔、脆肉骨腩、金菇、皇帝菜、豆苗,都好豐富,個個都食到好飽,我地成晚雞啄唔斷,成晚無停過傾計,可以話絕無冷場,因為太耐無一齊食飯喇,近排見面都少咗好多,好多時淨係見到其中一兩個,咁齊人就好少機會,大家約好,以後每年最少都要聚一次呀!


















































沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...