星期四, 7月 21, 2016

Thomas Trillion Passion de la Pâtisserie

食完野去攞蛋糕,上星期日晚去訂,見營業時間至到八點,趕到走七點半,竟然關左門!正要失望地離開,見到店內有人,門又推得開,就問一問,我話想訂拿破倫,店員話星期一休息,要星期二先落到單,佢地星期三有堂,星期四未必做得切,咁唯有照訂,到星期二通知冇先轉其他,不過店員話收左機,出唔到單位,我話到時點知邊個訂,佢又話唔使比訂,星期二 confirm 。好彩星期二通知可以整到拿破倫! 

今日去攞餅,入到去見餅櫃一件餅都冇!問店員取拿破倫,閒談時,佢話今日D cake 賣晒,仲有一個客未取蛋糕,攞埋就收工!我諗佢地賣晒就收工,蛋糕就可以上網訂!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...