星期四, 7月 21, 2016

Café Cérès
























今日幾左好友飯局,因為有人生日,我去左九龍城 Thomas Trillion 訂蛋糕,去攞蛋糕前,食D野先,去左呢間Café Cérès,呢度有一間麵包店一間餐廳,都開左好幾年,當年吳鎮宇同人嘈交,好似係呢間 Cérès 麵包店!

餐廳都裝修過,幾靚,入來時有兩枱客,我坐低一陣,佢地都走喇,變左我一個包場,在門口睇左餐牌先入來,可以即刻叫野食,見到有 high tea set,心郁郁想食,最後都係叫左個漢堡包,下次先試 tea set吧!

叫左安格斯牛肉漢堡,份量好大,仲有薯條跟埋!漢堡包除左牛肉同車打芝士,仲加左黒松露同蟹肉,個人唔太喜歡加左黑松露,搶晒味,覺得黑松露比較適合配清淡的意粉!個牛肉要五成熟,出來效果 overdone 左,另外叫左杯菠蘿冰,天氣好熱,飲杯冰降降溫先得!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...