星期六, 4月 09, 2016

2016年4月開心東灜遊 - Day 3 東京迪士尼樂園、秋葉原


















今日早餐決定去樂園嗰邊食,尋日買左兩日門票,今日再去迪士尼樂園果邊,一早行出酒店,見到對面街有少少櫻花,當然要過去影吓相啦!雖然櫻花唔算濃密,不過都叫做係有櫻花睇啦!
































照舊搭火車去舞濱站,到咗站,好多食肆都未開,我地先去影 Duffy 火車,買咗復活節期間限定車飛之後,去搭火車!火車同上次搭一樣,車廂分開三個主題,Duffy、Shellie May 同 Gelatoni ,同上次策略一樣,就係坐一round車,我地買咗一日票,全日可以無限次任搭,我也要等到人地落咗車,先至可以冇乜人的車廂,每個站影一卡,搭完一轉火車去返舞站的商場.



















到左火車站先去搵嘢食,呢個商場本身都幾多食店,但係好多都未開!我哋搵到一間叫做烤肉 トラジ的烤肉店,都係剛剛開門,入到去見到係放題形式,覺得有D中伏,不過,唔想搵喇,就試下佢!食物OK啦!唔算差又唔算好,一般一般!
































食完野入園喇!今日係星期六好多人啊!多得好誇張呢!可能我哋平時係閒日來,今日假期,所以覺得好多人!平時我自己好少來呢邊,多數去Sea 果邊,一入園,見到王子公主同人影相,我地在旁邊影下就算,呢邊D裝飾仲係好濃厚復活節氣氛,賣的東西也是復活節主題,例如兔仔、蛋,我地在商店行咗一陣覺得好迫人,轉去玩機動遊戲先,因為精品冇Duffy,其他冇乜興趣!出到去剛剛有巡遊,不過又多人又曬,我地都堅持睇到尾,睇完先去搵機動遊戲玩,去到D機動遊戲,每一個遊戲區都要排1小時以上!!可能太多人喇!搞到我地無晒mood!變咗唔係太想玩機動遊戲,走咗去城堡嗰邊影吓相先,影完相行咗一陣都覺得冇乜好玩,玩到三點幾,決定離開!改咗去秋葉原!






























去到秋葉原已經四點幾,一出地鐵見到有芝士撻賣,係大阪好出名嗰隻 Pablo ,我地買一個試試,好似冇大阪本店咁好食!跟住去行商店,兩位好友對日本動漫 figure 好有興趣,我自己就冇乜興趣,不過都同佢地一齊去睇下啦!行咗好多間佢地都睇唔啱!






























跟住去搵食,在秋葉原睇左幾間都唔啱,去返新宿搵食,去到新宿 MyLord 見到有烤肉店,就即管上去試下,店名烤肉Gyubei,我地叫咗三個套餐再加幾款唔同的牛肉,另外又叫咗梅酒飲,呢間D肉味道good!可以考慮 encore!食完例牌去便利店行,見到有八年梅酒賣細細支咁,頭先飲開梅酒又想繼續飲,所以就買支返去試下!返到酒店,又去好友房間傾計飲酒,今日全日食食食飲飲飲!^_^



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...