星期四, 5月 12, 2016

飯局主場 - 第二回
























又宴客!今次多人,七個人,同傑哥哥慶祝生日,佢地第一次上來我屋企,大讚好靚,始終新裝修,梗係新淨,而且裝修唔老土!都真係幾靚!(賣花讚花香!*\(^o^)/*),今日有兩個大廚煮餸,我淨係幫手睇睇,今日買左蝦、帶子、魚、勝瓜、韮菜花、仲有意粉,好豐富!大廚煮野好好味!我地仲有榴槤同蛋糕,食到好飽好飽!好開心!食完飯送左佢地走,要開工洗碗喇!


























沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...