星期五, 4月 08, 2016

2016年4月開心東灜遊 - Day 2 一蘭拉麵、東京迪士尼海洋、歌舞伎町














一早七點幾起身,先去食嘢,我哋去咗一蘭食拉麵,去到都幾多人,不過剛剛好有幾個位,我哋一人叫咗一碗拉麵,坐坐下越來越多人,食完都要快走喇!

食完野去迪士尼喇!搭中央線去東京站,再轉乘京葉線去舞浜,我哋打算去兩日,今日先去海洋呢邊!上次同好友來,已經係三年前,迪士尼樂園30周年的時候,今年已經33周年,而迪士尼海洋就15周年喇!





























一入園我哋在入口狂影相,因為多咗15周年嗰隻船,好靚呀!不過我哋想起要去攞fastpass,立即走去胡迪個口,fastpass 最快都要晚上七點幾! 差D攞唔到!摸完fastpass先去返入口商店行街影相,然後行去Duffy 嗰邊,去到隻船美國海濱嗰邊,原本佢哋想玩鬼屋,但係又驚,所以冇玩,我哋坐低食小食,呢間小食主要賣雞骨腸,條腸有支骨頭,又有啤酒賣,平時呢間好多人幫襯,我都係第一次食,又幾好味喎!

食完行去特別專門店,有影左一輪相,跟住去發現港嗰邊搵機動遊戲玩,原本想玩 Aquatopia 但係條人龍太長,轉左去玩風暴騎士 StormRider,都係第一次玩呢個game,裡面模仿坐潛艇,有啲驚濤駭浪效果,都幾好玩!跟住去失落河三角洲,我哋玩咗 Indiana Jones 冒險旅程水晶骷髏頭魔宮,我又係第一次玩,雖然來過好多次,有啲機動遊戲都冇玩過,呢個都幾好玩有少少驚,跟住好友去咗玩360度過山車,我在出面等。

玩完一輪就去美人魚礁湖食啲嘢,一路行下買下野,跟住過去神秘島,原本想玩海底兩萬哩,不過好多人,又放棄左,今日玩嘅機動遊戲都唔係太多,主要都係唔使點排隊嗰D,然後我哋都係去shopping,行到七點幾去玩胡迪個口,玩埋就最後衝刺shopping,然後出返去,明天再玩過!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...