星期四, 4月 07, 2016

2016年4月開心東灜遊 - Day 1 新宿


















今次一行三人,去東京玩五日,因為正值櫻花季節,酒店較緊張,我地攪左幾轉先定到酒店,因為三個人,有D酒店冇三人房,一間雙人一間單人又冇單人房,最後選了價錢較平,又有兩間房的華盛頓酒店,雖然有機場巴士去到酒店門口,但係朋友搭唔到巴士,要撘火車,要行十分鐘!

我地搭國泰航空零晨機,我上網揀位時,冇三個相連坐位,到 confirm 時,忽然變了三個相連位!仲係最前果行,前面可以申腳!去到機場印登機證,才肯定是那三個位!因為朋友比較高,佢地會坐得舒服D!

我地坐1:00am 機,11:00約好在機場等,我早左到,又肚餓,所以去左翡翠食左碗麵先,會合左佢地之後,寄左行李就過關,因為成12:00,已經冇野行,我地去28號閘,好近,吹吹水,影下相,好快可以登機喇!

四小時機程,派左份凍冰冰麵包,冇食到就瞓,瞓左兩、三個鐘左右,到埗後,去買火車票,尚有半小時,在機場 hea一陣,再買飲品就上火車,開車冇耐就瞓左,一小時車程就到新宿,到埗後落雨!我地行地下街,去到酒店附近上返路面,行多一段路就到! check in 左之後就出去!先去便利店買左兩把雨傘,就去築地喇!



















去到築地,見到好多嘢食,先食咗燒玉子,見到有燒扇貝同埋生蠔,不過冇買來食,因為諗住去食壽司丼,去我上次去嗰間鮨國,去到要等位,不過好快就有位,我哋坐吧枱,叫咗三碗丼,一般係海膽,一碗係拖羅,一碗係海膽+拖羅+三文魚籽,另外叫咗酒煮花甲,好好味呢!食完仲喺附近行咗一陣街,然後搭車返新宿。

返到新宿我哋去行街,去咗高島屋,逐層樓行下,好友在男裝部買咗一件褸,我哋去 Tokyu Hand 行左好耐,行到天黑,去高島屋地庫買嘢食,買咗刺身、水果攞返酒店食,返酒店途中去便利店行,經過一間賣酒的店,買咗支冰酒!




























































返到酒店,各自先返房放低野,然後我去朋友房間搵佢哋,但係呢間酒店嘅設計,電梯係用房咭拍卡去邊層,換句話講只能夠去到你住果層,去唔到其他樓層,因為朋友要食煙,吸煙房同非吸煙房係唔同層數,所以我哋住唔同嘅層數,我要去搵佢哋,就要在大堂等佢哋來接我,然後一齊上佢哋嗰層!

去到佢哋房,我哋攞支冰酒出來飲,又攞今日在高島屋買的水果出來吃,酒店每層樓都有自助冰機,我哋因為唔肯定,所以都買咗一杯冰,見到有冰機,下次可以唔使買冰!我哋食嘢飲酒傾吓計,傾左一陣就返房休息,始終尋晚凌晨機,大家都攰啦!明天繼續!



















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...