星期四, 10月 22, 2015

大阪5天享受之旅 Day 5 - Rinku outlet
























話咁快,到左第五日!

行程最後一日,早餐在酒店食,整個溫泉蛋食!日本D蛋係好味D!

食完早餐,長途車,又係收錢同派貨既時間喇!之前訂左海鮮今日中午果餐食,其他野亦都派左,要收購物錢喇!比完錢,就去食午餐,去左一間叫左近的餐廳,這裡是吃烤肉放題的,我地之前買的海鮮可以 sashimi或者燒,因為老媽不吃生的,所以她可以燒來吃!我地有牡丹蝦、海膽、帶子、毛蟹,海膽要自己食曬,因為不會燒,老媽也不願試,帶子和蝦可以燒,毛蟹是熟的,可以凍食,來自北海道的海鮮好鮮甜呢!我們也吃了點烤肉,有些團友有買和牛,我們沒有,因為老媽不吃牛肉,而且覺得和牛也太油了!

食完飯,撘車去 Rinku outlet,個人沒甚麼興趣去 outlet,因為甚少買到野,太貴了,老媽反而好想 shopping ,我坐在長櫈等她呢!她睇中對鞋,但冇 size,佢似乎買得唔夠皮!不過夠鐘要去機場,去機場好近,呢程車收埋小費,好急趕,收完要落車,落車後派埋溫泉床墊,可以check in 喇!

Check in 完,小小自由時間,不過冇乜野好行,夠鐘就上機返香港,時間過得好快!五天行程算緊湊,老媽話腳痛添,之前仲話自由行,好彩跟團先冇咁辛苦!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...