星期五, 10月 23, 2015

H15


























好多年冇去 Ocean park ,哈佬喂更加係從未去過,今年好友相約去玩,昨晚才回港,今日去玩哈佬喂!

先去金鐘食D野,都有近一年冇去金鐘,在 Pacific place 地庫的 Cafe Met 吃了碗自選麵,是貴價版車仔麵!食完去統一中心等埋朋友坐的士過來接我,一齊入園!今日好熱呢!

朋友化了鬼裝入園,保安話要影相等批核才可以入園,因為之前有遊客被扮鬼的遊客所嚇,所以要記錄低,以便日後追查!攪左一輪先可以去換入場券,不過保安都識做,安排我地免排隊,好快可以入場!

入到去覺得好陌生,覺得同印象中的Ocean park 唔同晒,完全唔知點行,朋友去年來過也不太清楚,大家要睇地圖搵!先去搵鬼屋,呢度有幾間鬼屋,雖然不同主題,都不外乎突然跳出來嚇你,不過見到D佈置都好細緻,全程行去搵鬼屋,只係玩左一個機動遊戲,朋友不斷被集郵,玩到黃昏就去睇 show,個show係兩班鬼鬼鬥表演,又玩爛 gap ,都OK好睇,然後我地去影相,要等到十㸃先可以玩H15,因為我地book左呢個時段,等到夠鐘先有得玩!

呢個H15遊戲,玩法係每個人自己玩,首先入到去一個等候區,要除左鞋襪,在腳上掛上一個屍牌,即係殮房屍體縛在腳上的名牌,然後影張車頭相,跟住入去一處放左幾張醫院病床,你瞓上去,好似係一條死屍咁,"醫護人員"會推你去另一個好似停屍間的地方,你全程瞓响度玩,跟住有人整你腳板底,用水灑你腳板底,總之要你縮腳先放你走!跟住比人推去另一D場景,有靈堂,見到自己張相,跟住有判官、有火化爐、有內臟(類似投胎),經歷完整個輪迴就出返來,幾好玩,雖然火化果part有D驚,不過真係好有創意,難怪每年都咁多人去!

玩出來好累!撘小巴出旺角食野,去左喜來稀肉食韓焼,呢度食物質素唔錯,下次可以再來!










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...