星期三, 10月 21, 2015

大阪5天享受之旅 Day 4 - 和歌山、白濱



 一早起身,又在酒店食早餐 buffet,好多野食!食到好飽!

今日去和歌山,去睇貓站長,之前去過一次,當日貓站長小玉仍在生,只是當天沒有當值,今次去,小玉已經不在了,我地坐旅遊巴轉火車,先去貴志駅,大家在此影相,有車長衫同帽比人穿上拍照,然後坐火車去返伊太祁曾站,5個站就到,呢度有個小小商店,其實是火車售票處,呢度又係車廠,可以影D停泊左的火車!

影完相出發去白濱了,今晚住溫泉酒店 Coganoi bay,到左酒店分左房,就分返D之前訂的手信,我拿拿聲穿浴衣去浸溫泉,老媽子唔浸,我自己去,呢度個溫泉超細!得一個池!!我去到得一兩個人在浸,浸左大約十分鐘,突然來了二、三十個韓國大媽!一團人走入來,都係走喇,咁細個泉點塞咁多人!冲完涼出來,在化妝間D大媽唔識英文,用身體語言問邊支係洗面,我教左佢之後就走,走時見到團友三母女剛到!我返房會合老媽子,在酒店行一陣,去到酒店泳池旁邊影相,呢度竟然冇人!可能冬天冇人去泳池,而且泳池內已經沒有水,影完相在酒店內的商店睇野,買左小小野去食飯,今晚食日式,溫泉酒店多數食日式懷石料理,今晚都係,雖然唔係好精緻,不過有魚生、有火鍋。都好豐富,好好味,食完返房休息,原本可以浸多次溫泉,不過個池太細,唔浸喇!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...