星期一, 11月 29, 2010

幻險巴黎:美女‧魔龍‧木乃伊 The Extraordinary Adventures of Adele Blanc-Sec

網誌日期:2010-11-04 23:30



終於都上畫啦!想睇係因為導演洛比桑!喜歡他的天馬行空,喜歡他的破格,喜歡他的才華!我唔會話套戲好好睇,我只會話好鐘意睇,始終都係自己好鐘意既導演,而且題材唔係咁商業化,未必人人喜歡,他選角亦獨具慧眼,女主角樣子標致,就像當年的 Mila Jovovich,他的作品,由"墮落花"到"這個殺手不太冷","第五元素"都是很好看的電影.

講返套戲,背景係1912年,女主角Adele係探險家和寫作家,她為救妹妹,深入古墓尋找法老王身邊醫師的木乃伊,並帶回巴黎,再找年老科學家替她喚醒木乃伊,與此同時,科學家因喚醒了翼龍蛋,而令全城恐慌,他亦因此被捕入獄!Adele想盡辦法劫獄,當中鬧出不少笑話.......!

女主角在戲中有多款做型,相當漂亮,亦有多種不同戲的演譯,當中講述妹妹如何受傷的過程時,既令人感動得淚盈於睫,又覺得意外發生得頗攪笑,只是結尾一段去得較快,可能這part較多電腦效果吧!而且成套戲法文對白,要追字幕,我諗第日要買碟睇多幾次先得!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...