星期一, 11月 29, 2010

Awfully chocolate

網誌日期:2010-11-02 23:23



果日睇完戲,去左朗豪坊行,一路等埋嘉嘉,等齊人之後,就行去砵蘭街果間"正斗"火煱,果度同一般既中小型既火煱店,比較光猛,一張八人枱有兩個爐,開一個又側埋一邊,開兩個又好似太多,最終亦選了兩個湯底,我地都係叫左d大路野,所以我都無影相,食食吓Rita都到左,呢個凖新娘,瘦左兩個碼,女人為左靚,幾難都做得到!

食多一陣,神秘嘉賓出現!係好耐無見既魚魚!好surprise!知道她婚姻出了問題,都好想探吓佢,去過佢公司揾佢,兩次都撲空,估唔到佢會"自動獻身"!相信是一班好友為我安排驚喜,其實驚喜不只一個,還有Awfully chocolate既蛋糕,只是這驚喜,在朗豪坊時,已被我發現了!不過,這家朱古力餅店我一直都好想試,仲係我最想試既香蕉味,雖然成個蛋糕都係朱古力,但係唔太甜,好味道!好開心!thank you so much !

飯後一衆人行到附近便分手!我同魚魚一齊行,嘉嘉就同孫一齊行,一路上魚魚都講佢依家既情況,行到去惠豐魚魚要走了,我和她來個深情擁抱!心裏很感觸,感覺到她所受的傷,只希望她幸福快樂!魚魚走後,我和嘉嘉,孫,一邊行,嘉嘉在訴說自己的感情問題,有時男女間感情問題,就好似魚魚所講,個人"迷"左一般時間之後,就會醒!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...