星期一, 11月 29, 2010

板奬自家火煱

網誌日期:2010-11-06 23:12

前幾日,收左工等埋Flora收工一齊食飯,佢同我一樣,都想試吓呢間火煱,因為品牌的其他食肆都唔錯,去到赫德道,見到自家烏冬旁邊有個樓梯入口就係,眼見地方唔大,可能因為間左VIP房,店員感覺好老練,服務都算OK!我地叫左蕃茄土豆豬軟骨湯底,食物方面有黑豚肉,本地肥牛,蝦,魚片,金菇,黑百頁,四寶丸等等,都係好大路既野,又叫左一jar無花果蜜,用料雖然唔錯,不過呢種質素,好多地方都食到,佢哋都有d特色食物同剌身,我地無試到,總覺得食火煱同剌身係兩樣野,唔會一齊食!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...