星期一, 3月 08, 2010

愛麗斯夢遊仙境 Alice in Wonderland



又一套3D電影,同樣好難買到 imax既靚位!想去 isquare,但係佢哋既 imax 仲做緊阿凡達!仲要未來果d預訂日子都無晒靚位!我諗佢隨時會做到復活節!

套戲雖然係一個好耐之前既童話故事,但係我無乜印象個故事詳細內容,今次睇完都唔知同原著有冇大分別!

故事由小小愛麗斯6歲開始,小小愛麗斯的父親是個很有遠見的人,愛麗斯常常夢見自己身處一個仙境,自覺自己是個瘋子,父親沒有因此而責怪她,還安慰她!十三年後愛麗斯的父親去世了,母親安排她嫁予貴族,在求婚宴會上,愛麗斯見到在夢境中見過白兔,她隨着白兔走到一處地方,開始她的奇妙旅程!結尾仍不忘提一提China!

故事大致同獅子女皇魔衣櫥差不多!小童冒險旅程,中間有勇氣的考驗,最後當然是戰勝壞人!當然加了3D,視覺效果非常的漂亮!

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...