星期一, 3月 08, 2010

江順河鮮





連續三日假期話咁快就完結!呢幾日懶懶閒,乜都唔願做!連原本想去剪髮都無去!

不過唔少得同朋友食吓飯!願本去尖東食,但係唔就腳,改左去我近期最愛既 isquare,呢度有幾十間食肆,可以慢慢逐間試!
今次揀咗呢間食順德菜既,之前我地成日去佐敦一間順德菜館食飯,後來間野搬左幾次,最終都執左!我諗可能响呢度會揾返果種口味!

我地叫左兩碟小食,煎尖椒同燒腩仔,個尖椒都幾好味,d魚肉有醃過,唔使點豉油!燒腩仔不過不失,當然不及容記小菜王,我地仲叫左石板燒汁生蠔,污糟雞,砵仔鬼馬焗魚腸,啫啫芥蘭煲,大良鮮奶炒蝦仁同埋蒸魚,d餸上枱時個個都嘩嘩聲,因為好大碟!係個碟好大,好似個芥蘭煲咁,個煲咁大,其實少過半煲,碟蠔得六隻,但係個鐡板就大大個!

個大良鮮奶都幾好,清清地,焗魚腸就大失所望,可能係廣東菜,揾順德師傅做就差小小,蛋比較實,魚腸無味,大家最想食既一道菜,大家吃了都無講嘢........個蠔係最好既一味菜,好香唔會腥,熱辣辣,好味,我見好多枱都有點,至於條魚,始終係河鮮,當然不及海鮮,點都有d淡水腥味!污糟雞好似荷葉蒸雞,雞肉幾滑,不過好細件,無乜肉!
食完飯一行五人,行過去厚福街食甜品,果度有叫糖仁街既甜品店,去到大排長龍,大家都有點累,唯有放棄!下次再去吧!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...